poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kim ja jestem?

Witam, jestem Alicja. Jestem młodą nastolatką która istnieje w świecie internetu już od jakiegoś czasu. Swoją większą przygodę na internecie rozpoczęłam około 4 lat temu kiedy to pierwszy raz założyłam swojego Bloga, niestety pomysł nie wypalił, ponieważ jak zawsze pomysł na Bloga z czasem zanikł, a szkoła pożarła moje nadzieje na Blogowanie bez problemów.. Kiedy ja zaczynałam Blogować czy też opisywać swoje pasję w internecie to wszystko nie było tak bardzo popularne jak dzisiaj. YouTube nie odgrywał tak wielkiej roli w życiu, a na Polskich stronach nie dominowały piękne stylowe zdjęcia z Instagrama czy też innych portali tego typu..
Piękne chude nogi z przedziałkami nie były ważne, podobnie jak cała reszta innych fetyszy.. Zamykając ten temat opowiem coś o Sobie, ale więcej.. Mam 15 lat, jestem jedną z miliona nastolatek które zaczynają Blogowanie od zera. Mam wiele pasji, niektóre nawet bardzo się od siebie różnią, jak na przykład zdrowy tryb życia z moją pasją komputerową, bardzo się te dwie rzeczy różnią, pomimo tego potrafię je pogodzić, co jest dość dziwne i specyficzne podejście z mojej strony. Pomysł na Bloga podsunęła mi jedna dziewczyna pytająca sie na Asku czy nie myślałam o założeniu Bloga, wtedy drgnęła we mnie myśl "A może zacznę od nowa i spróbuję to pociągnąć dłużej niż tydzień czy dwa, zobaczymy po czasie czy mój projekt wypali. Prócz komputerów i zdrowego trybu życia, uwielbiam rysować i jest to moja pasja od praktycznie dziecka... Nie potrafię Sobie wyobrazić Siebie bez tego talentu Artystycznego, pomimo tego że bardzo rzadko rysuję, to i tak jest bardzo ważna rzecz w moim życiu.
Prócz rysowania interesuję się filmowaniem, montowaniem i obrabianiem filmów. Ta pasja jest ze mną od dość niedawna (2 lata) Od samego początku swojej przygody z YouTubem czy Blogowaniem obserwowałam dość dokładnie osoby zajmujące się tym i starałam się nabrać doświadczenia. Jeżeli chodzi o fotografię to można otwarcie powiedzieć że w tym aspekcie jestem "zielona" i nic praktycznie o niej nie wiem, a pomimo tego z czasem staram się nabrać doświadczenia o tej profesji.
W Internecie czy też ogólnie jestem raczej osobą rozpoznawalną bo czasami zdarzyło mi się uczestniczyć w wielkich wydarzeniach Internetowych typu "MeetUP" czy też po prostu udzielanie się na dużych grupach. Jestem raczej swego rodzaju osobą skrytą, chociaż pozorami wydaje się bardzo towarzyską, towarzyską, ale tylko w swoim otoczeniu znanych już dobrze znajomych. Mam dość duże kompleksy na temat swojego wyglądu co wydaję się zdziwieniem, może dlatego że w życiu realnym staram się być osobą pozytywną i wszystko obracam w żart. Może teraz co nieco o moich innych pasjach. Otóż mam bzika dość dużego na punkcie obojczyków i wystających kości, podziwiam osoby które takowe urodzaje posiadają, dla mnie to jest bardzo uroczę jak i piękne. Opowiedziała bym co nieco więcej, ale to jednak tematy na inne posty, do zobaczenia jutro, za tydzień, kiedy mnie najdzie wena na jakiś temat to go po prostu opiszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.