wtorek, 28 kwietnia 2015

Plotki i pozory, warto w to ufać?

Troszkę nie pisałam, ale wreszcie znalazłam "inspirację" na temat. Dzisiaj jak widać o pozorach i plotkach z reguły to są słowa o dwóch różnych znaczeniach, ale w zwyczaju mają one cechy wspólne. Dlaczego chcę poruszyć ten temat? Ponieważ w wieku młodzieżowym plotki i inne tego typu "ścierwa" są popularne, czasami, aż nad to i powodują swego czasu okropne blizny czy rany u kogoś, a czasami nawet z powodu plotek ludzie potrafią się zabić bo nie mogą znieść tego iż są pośmiewiskiem otoczenia. Osobiście sama przeżyłam nie miłą sytuację związaną z plotkami, ale nie przejmowałam się tym, dlaczego zapewne spytacie, ponieważ ja znałam swoją wersję PRAWDZIWĄ nie koloryzowaną i nie było ona "przeflirtowana" przez parę osób. Mam swoje motto, może nie życiowe, ale jakieś jest "Chodź zawsze z podniesioną głową, bo tylko winny się tłumaczy" mam jeszcze parę innych, ale to nie na ten temat.
Kiedyś usłyszałam słowa "W każdej plotce jest ziarno prawdy", a ja zadam pytanie, jak bardzo to "ziarno" jest zmodyfikowane żeby nazywać go prawdą? To jak rzuceniem grochem o ścianę, czyli te słowa są równie puste jak ten groch. Ja osobiście podchodzę bardzo negatywnie do plotek i jeżeli jakąkolwiek usłyszę, raczej staram się dowiedzieć coś na ten temat od osoby o której są takowe plotki. Nie kiedy mi to wychodzi na prawdę na dobre, ale nie kiedy okazuje się iż takie osoby nie radzą sobie sami ze sobą i trafiają na "toksycznych" ludzi, niestety jest ich co raz więcej w moim otoczeniu także i nawet najsilniejsi kiedyś padają. Co do pozorów, jak zapewne wiecie istnieje dość popularne przysłowie "Nie oceniaj książki po okładce" osobiście sama się kieruję takowym i szczerze muszę przyznać że nie raz nie dwa wychodzi to na dobre.
W skrócie mówiąc nie toleruję plotek jak i oceniania kogoś po wyglądzie, czy zawsze wyzywająca suknia lub tatuaże muszą od razu sugerować puszczalską i kryminalistę? NIE! I powinniśmy się trzymać myślenia jednak odbiegającego od normy, czyli takowego jaki ja z reguły posiadam. Nikt nie jest idealny, ale na zawsze powinniśmy takową osobę od razu skreślać, ponieważ popełniła błąd. Po to są szansy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.