sobota, 12 grudnia 2015

Introwertyk, kim ja jestem?

Kim jestem? Jestem samotnym cieniem który by mieć energię na nowe wyzwania potrzebuje ciszy. Tak tłumaczę zachowanie samej siebie. Dla objaśnienia moimi słowami, kim jest introwertyk? Jest to osoba która musi czasami pobyć sama, aby mieć siłę dla innych. To oznacza iż siedzenie samej w pokoju lub ciągle z telefonem w nosie jest w moim wypadku bardzo normalne i pozwala mi się uspokoić i pozbierać myśli. Nie lubię spotkań w dużym gronie, dobrze się czuje z samą sobą i przede wszystkim nienawidzę zmiany otoczenia, wszelkich przeprowadzek, nowych szkół itp itd, ponieważ jest to dla mnie wielka udręka poznawać nowe osoby i od nowa praktycznie zaczynać wszystko.
Nie mylmy terminu introwertyk z terminem dzisiejszych nastolatek, które się tną i takowe poczynania publikują w internecie, ponieważ osoba introwertyczna nigdy takowej sytuacji by się nie dopuściła (chodzi mi o dzielenie się takową wiadomością  z całym światem). Introwertyk zazwyczaj mało mówi i ma mało do powiedzenia w licznym gronie, a natomiast ekstrawertyk dużo mówi, ale tak na prawdę nic tym nie wnosi do życia. Ja jestem takim sobie małym introwertykiem w internecie. Mało mówię o tym jaka jestem na prawdę w życiu realnym, a tutaj potrafię co nieco o sobie opowiedzieć, ale pamiętajcie to tylko niewielka cząstka całej mnie.
Kiedyś pewna osobą dużo narzekała na to że nie potrafię nic okazać, nie potrafiłam okazywać bólu, smutku czy radości, byłam cały czas neutralna, ale z czasem idzie się nauczyć takowe emocje okazywać. W szkole staram się być radosna, ponieważ jestem w swoim gronie, ale jeśli przychodzi mi pójść na miasto samej bez jednej bliskiej mi osoby lub bez muzyki w uszach zaczynam się strasznie stresować. Bardzo się cieszę jeśli ktoś odwołuje jakieś większe wydarzenie i nie jestem zmuszona iść na nie. Jeśli budzę się w deszczowy i ponury dzień to się bardzo cieszę, dlaczego? Bo wtedy mogę zaplanować sobie swój samotny dzień i nikt mi nie będzie przeszkadzał bo komu będzie się chciało spotykać w taki dzień!
Introwertyk z reguły jest typem obserwatora i odpowiada tylko w odpowiedniej sytuacji lub czasie. Nigdy nie należy zmuszać mnie do rzeczy których nie chce, ponieważ jestem uparta i zawsze to się kończy negatywnie. Jak spotykam nową osobę i ją poznaje zawsze mam wrażenie że jest do mnie negatywnie nastawiona, ale dopiero jak z nią pobędę jakiś czas, to potrafię się przed nią otworzyć i jej co nieco powiedzieć o mnie, co jest BARDZO rzadkim zjawiskiem, a jeśli już coś opowiem, to lepiej żeby ta druga osoba szanowała to i zachowała dla samej siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.