sobota, 21 stycznia 2017

Nowy świat, nowa ja?

Długo mnie tu nie było, ale cóż, każdemu się zdarza. Chciała bym w tym poście przede wszystkim opowiedzieć co się działo u mnie przez ten czas nieobecności. Nowa szkoła, nowe znajomości, nowa miłość, ach pełno tego. W tym roku we wrześniu zaczęłam chodzić do nowej szkoły na mój wymarzony kierunek, grafika oczywiście. Trochę bardzo oddaliłam się od życia internetowego i odeszłam lekko w cień, sama nie wiem czemu i też nie mam pojęcia dlaczego tak zrobiłam i co mnie do tego podświadomie skłoniło, może dorastanie i rozwijanie się. Psychicznie dojrzałam znowu o kolejny stopień, czasami odnoszę wrażenie że jak tak dalej pójdzie to chyba będę psychiczną staruszką. Po tym ile się działo przez ten czas, nadal mam ochotę po prostu zniknąć nagle i uciec stąd jak najdalej, ale to tylko myśli.
Czuję się szczęśliwa, ale nadal mi czegoś brakuje w tych zmianach, czuje że to tylko mały szczegół, ale ten szczegół czasami nie pozwala mi w miarę psychicznie funkcjonować. Żyje z dnia na dzień, aktualnie dość nudno, na wakacjach podobnie, co bym chciała zmienić cofając się w przeszłość. Wyczekuje upragnionej 18-nastki, jeszcze tylko rok. Rozpoczęłam swoją działalność i zarabiam sobie czasami trochę grosza na mojej pasji. Achh nie kleją mi się dzisiaj zdania na nowy post, ale czułam że muszę coś wam napisać, małym ludzikom takim jak ja, którzy czytają mnie. Czasami się zastanawiam czy na prawdę kogoś interesuje czy dodam kolejnego posta, co się dzieje w moim życiu i czy kogoś interesuje co sądzę na dany temat hmm..
Wybaczcie że taki krótki post, ale nie miałam pomysłu co ciekawego mogła bym napisać, na pewno jeszcze pojawią się posty związane z moimi chorobami i poglądami na świat, na razie mogę powiedzieć tyle że to co pisałam wcześniej typu homoseksualizm itp, itd jest nadal aktualnie w moich poglądach, może wypowiem się na tematy religijne w końcu jestem Ateistką i wypada powiedzieć dlaczego odeszłam od wiary Chrześcijańskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.